NZOZ Przychodnia lekarska ,,Blamed’’ sp.z o.o . świadczy usługi medyczne od poniedziałku do piątku od godziny 08.00 do godziny 18.00. Rejestracja osobista ,za pośrednictwem osób trzecich odbywa się od godziny 08.00 , telefoniczna od godziny 09.00. W przeważających przypadkach pacjent przyjmowany jest w dniu zgłoszenia. Jednak: • w chorobach przewlekłych – jeśli pacjent nie skarży się na gorsze samopoczucie, przy kontynuacji leczenia, gdy potrzeba kontaktu pacjenta z lekarzem POZ nie wynika z konieczności uzyskania pomocy medycznej, porady mogą być udzielane w innym, uzgodnionym z pacjentem, terminie. • Wizyty domowe realizowane są w dniu zgłoszenia – nagłe zachorowania lub w chorobach przewlekłych – badanie kontrolne w domu pacjenta po uzgodnieniu z lekarzem prowadzącym w innym terminie. Poza kolejnością ze świadczeń opieki zdrowotnej korzystają: • Kobiety w ciąży . • Osoby ze znacznym stopniem niepełnosprawności . • Osoby niepełnoletnie u których stwierdzono ciężkie i nieodwracalne upośledzenie albo nieuleczalną chorobę , powstałą w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu. • Osoby niepełnosprawne ze wskazaniem konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby. • Zasłużeni Honorowi Dawcy Krwi. • Zasłużeni Dawcy Przeszczepu. • Inwalidzi wojenni lub wojskowi. • Żołnierze zastępczej służby wojskowej. • Cywilne niewidome osoby działań wojennych. • Kombatanci. • Działacze opozycji antykomunistycznej i osoby represjonowane z powodów politycznych. • Osoby deportowane do pracy przymusowej. • Uprawnieni żołnierze lub pracownicy , który ustalony procentowy uszczerbek na zdrowiu wynosi co najmniej 30%. • Weterani poszkodowani , który ustalony procentowy uszczerbek na zdrowiu wynosi co najmniej 30%. Osoby te mają prawo : • realizacji świadczeń medycznych w dniu zgłoszenia . • innym uzgodnionym terminie poza kolejnością przyjęć wynikającą z prowadzonej listy oczekujących. • W terminie nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia w przypadku wizyt u specjalisty. Prawo do korzystania poza kolejnością ze świadczeń opieki zdrowotnej nie oznacza : • Prawa do swobodnego wyboru konkretnego lekarza specjalisty czy lekarza udzielającego świadczeń. • Prawa obowiązującego jedynie przy pierwszorazowej wizycie celem udzielenia świadczeń – prawo to winno być respektowane każdorazowo chyba, że jego terminowość wynika z indywidualnego procesu leczenia ustanowionego przez lekarza prowadzącego. • Prawa do pierwszeństwa w kolejce do rejestracji na dane świadczenie medyczne – pierwszeństwo w kolejce do ,,okienka rejestracyjnego’’ , stanowi indywidualną normę wynikającą z regulaminu podmiotu leczniczego

Zasady udzielania teleporad w NZOZ "Blamed"

W celu poprawy jakości usług medycznych w podstawowej opiece zdrowotnej oraz zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów i personelu medycznego w czasie epidemii SARS-CoV-2, wprowadzone zostały następujące zasady udzielania teleporad:

  1. Poradnia "Blamed" jest czynna od poniedziałku do piątku od godz. 08.00 do godz. 18.00.
  2. Rejestracja odbywa się osobiście, za pośrednictwem osób trzecich od godziny 08.00 oraz telefonicznie pod numerami telefonu: 34 327-03-78, 34 366-96-85, 798-336-346 od godziny 09.00.
  3. Po dokonaniu rejestracji lekarz POZ kontaktuje się z pacjentem telefonicznie w celu udzielenia teleporady w wyznaczonym terminie wizyty. W przypadku trzech nieudanych prób połączenia się z pacjentem teleporada jest anulowana i odnotowana w dokumentacji medycznej.
  4. Podczas teleporady lekarz potwierdza tożsamość pacjenta.
  5. Przeprowadza wywiad oraz analizuje jego dokumentację medyczną, ustala jednostkę chorobową i przekazuje zalecenia właściwego postępowania medycznego.
  6. Ocenia, czy teleporada jest wystarczająca ,by rozwiązać problem medyczny pacjenta.
  7. Jeżeli w trakcie teleporady lekarz stwierdzi konieczność porady lekarskiej w bezpośrednim kontakcie z pacjentem ustalony jest termin wizyty pacjenta w poradni (dzień i godzina). Pacjent jest poinformowany o takiej wizycie podczas teleporady.
  8. Z teleporady można skorzystać gdy:
    • Istnieje podejrzenie zakażenia SARS-CoV-2
    • W celu wypisania recepty na leki niezbędne do kontynuowania leczenia zgodnie z dokumentacją medyczną.
    • Wypisania zlecenia na zaopatrzenie w wyroby medyczne jako kontynuację poprzedniego zlecenia zgodnie z dokumentacją medyczną.
    • Wypisanie skierowania do poradni specjalistycznych.
    • Wypisanie skierowania na badania diagnostyczne.
    • Wydanie zaświadczenia o stanie zdrowia.
    • Korzysta z porady kontrolnej, którą lekarz ustalił podczas bezpośredniej wizyty i która nie polega na fizycznym badaniu (nie dotyczy dzieci do 6 roku życia).
  9. Przez teleporadę u lekarza można uzyskać:
    • Zalecenia.
    • E-zwolnienie.
    • E-skierowanie.
    • E-receptę.
    • Zlecenie na test koronawirusa.
    • Sugestię bezpośredniej wizyty w przychodni lub kontaktu z pogotowiem ratunkowym (jeśli stan zdrowia będzie tego wymagał numer telefonu 112 lub 999).

Podstawa prawna : Dz.U z dnia 06.06.2022, poz. 1194.

OD 01 CZERWCA PONOWNIE OTWARTY JEST PUNKT POBRAŃ BADAŃ LABORATORYJNYCH .

Zapraszamy  pacjentów przychodni ,,BLAMED" od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 09.00

Do poradni specjalistycznych ustalane są terminy wizyt.
W celu ustalenia terminu porady, prosimy o kontakt telefoniczny: 34 327-03-78, 34 366-96-85 lub 798-336-346.

Kontakt

ul. Henryka Sienkiewicza 4
42-290 Blachownia

Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 18.00
Soboty, Niedziele, Święta: nieczynne

Telefony: 34 327-03-78, 36 366-96-85,
798-336-346

© NZOZ BLAMED Sp. z o.o.
Free Joomla! templates by AgeThemes

 Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies.